DISCLAIMER

Read at your own risk. If you like what you read, keep on reading and do drop by again. If anything offends you, just let it be and you may leave any time you wish

About Me

My photo
Hi there! I’m Sharifah Nadia, i'm married to the sweetest husband and mommy to my only precious daughter,Rania and my adorable son , Razin .If you need to find out more, do check out my blog and I've finally made up my mind to blog in whichever language I'm most comfortable with at that point of time - English, Malay or Rojak. Please bear with me... Lots of Love, Nadia

Sunday, April 24, 2011

Yakin kepada ALLAH swt

Muhasabah diri menjadi amat penting dalam hidup seorang islam , supaya hari-hari yang di lalui menjanjikan hari yang lebih baik daripada sebelumnya .

Jangan paksa orang menerima pendapat kita ,Rambut sama hitam ,hati lain-lain .

peringatan buat diri sendiri :
Jangan menuding jari bila semua ini sebenarnya salah kita sendiri .
satu jari menuding , empat lagi ke arah kita .

lalai nye aku ...

2 comments:

Wahidah said...

yes dear..agree with u..n kdgkala kite sgt leka..:( yelah as human being kan..tu la gunanya kite slg ingt mengingati..

ko dh start keje ke..ade tinggal scar tak

neverletmego said...

(",)
kite sama-sama mengingati la..ye
aah aku dah start keje ni....ada scar kat muka lagi yang..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...