DISCLAIMER

Read at your own risk. If you like what you read, keep on reading and do drop by again. If anything offends you, just let it be and you may leave any time you wish

About Me

My photo
Hi there! I’m Sharifah Nadia, i'm married to the sweetest husband and mommy to my only precious daughter,Rania and my adorable son , Razin .If you need to find out more, do check out my blog and I've finally made up my mind to blog in whichever language I'm most comfortable with at that point of time - English, Malay or Rojak. Please bear with me... Lots of Love, Nadia

Monday, October 25, 2010

Hentikan Tomahan ..

Salam Semua,..

Untuk menjernihkan air yang keruh - kite memerlukan kekuatan untuk menghadapinye .Kite hanya manusia biasa yang tidak lepas dengan membuat kesalahan .
Straight to the point , u all remember about my entry
my first night after 2 years ?ok o its funny ok..kalau orang yang memang mengikuti & membaca my blog or "my friend" in friend list je faham why and pe maksud i ..nama tajuk memang sangat gempk atau kata lain keterlaluan ( sexual ??) tapi penerangan nye jauh sekali TIDAK mengenai XXXX...

in FB on 10th OCT 2010 ...
First night after 2 years ...:(Jazeel Johari & Wan Rania AJF..miss both of u
October 10
Nurwahidah Yusop (WaI):syg dh kena keje mlm eikk
Jazeel Johari ‎:( ·
Sharifah Nadia Al-sagoff : aah la wai ..:(.. bee.jangan sad k darling

Wai kawan nurse i , bile i tulis status ni terus dia tahu yang maksud i first night after 2 years is ..i keje malam untuk first time after 2 tahun berkahwin dengan AJF ..bukan bermaksud ' hubungan intim / bahagia bersama suami .

Akibat pemahaman orang yang kurang cerdik ini membuatkan ia sebagai bahan fitnah bahawa orang yang tiada FB pun membuat tuduhan saya menulis status berunsurkan Sexual ...hanya dengar mendengar cerita BOHONG dari awak .
Katanya - hal rumah tangga jangan di ceritakan di public"..
MasyALLAH ..at the first place awak faham ke maksud nye status saya ,if awak betul2 jujur /ikhlas dengan hubungan yang awak mulakn dengan saya ,awak akan fikir kan postive tentang saya bukannye dengan membuat fitnah tentang saya.

Saya TIDAK percaya pada awak lagi !! rasa teramat la bodoh mempercayai kata maaf /manis awak di hari aidilfitri yang lepas..
Maafkan awak?yes insyALLAH ..sape la saya ni untuk menghukum awak dan berdosa la saya seandainye berdoa keburukan pada awak tapi hanya ALLAH swt je tahu betapa patah nye hati saya terhadap awak..
INi mengingatkan saya bahawa ILMU DUNIA kalau tak diiringi dengan ILMU AL -QURAN - tiada gunanye..setinggi mana pun pelajaran, ke negara china sekalipun - Tiada gune nye untuk menerangkan kepada awak. AND tolong la jangan berpura-pura di depan saya ,kerana saya tidak suke hipokrit.

Kerana mULUT BUsuk awak , badan saya binasa..
kalau ikutkan hati saya ..Jiwa awak sengsara ..
ALhamdulillah - saya masih berada di paksi yang betul, dan masih waras ..

p/s : my friend tanya i ..nak jadi BEE MAN @ Spiderman??

3 comments:

ZieRa said...

sabar ye nad....hmmm...x baik kan cpt buruk sangka n wat tuduhan melulu... haishhhh...

Huda Luna said...

sis tabah la k
huda yg baca blog sis dari dulu2 mmg dh tau dah maksud first night after 2 years tu

mulut org kite x leh nk tutup sis
tetmbh mulut melayu
tkae care kakak

Wahidah said...

lor aperla org tu..tk phm tnya jgn la wat tanggapan buruk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...