DISCLAIMER

Read at your own risk. If you like what you read, keep on reading and do drop by again. If anything offends you, just let it be and you may leave any time you wish

About Me

My photo
Hi there! I’m Sharifah Nadia, i'm married to the sweetest husband and mommy to my only precious daughter,Rania and my adorable son , Razin .If you need to find out more, do check out my blog and I've finally made up my mind to blog in whichever language I'm most comfortable with at that point of time - English, Malay or Rojak. Please bear with me... Lots of Love, Nadia

Thursday, July 29, 2010

Birthday

Happy Belated Birthday darling ALYA..
From aunty nadia & baby Rania
p/s : sorry tk tau nape tak boleh comment kat page u la zie

2 comments:

ZiE FAUZi said...

wah...untie nadia... thank ya..terima kasih sgt2.. besday rania pun coming soon kan..

cepat betul diorang ni membesar.. rasa mcm tak puas plak kendong time kecik2 dulu.. hmmm..

btw,zie dapat jemptan nadia utk besday party rania tp tak dpt hadir la... sbb simple besday party alya pun buat hari yg sama.. kecik2 jer.. sorry yer..




::::nadia,boleh jer komen klik kat number tu jer..::::

neverletmego said...

Ok aunty zie .(",) u're wlecome..
tu la cepat je .pejam celik pejam celik dah setahun diaorg .macam tak percaya kan?after this makin cepat lagi la ..2 tahun , 3 tahun ....tup tup masuk darjah atu
hehe

ok ok .takpe maybe next time umur panjang kite jumpe .insyALLAH ..

miss u , n alya .kisses n hug for alya comei..muahkk..

* ok now i know , canggih sgt , blur nadia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...