DISCLAIMER

Read at your own risk. If you like what you read, keep on reading and do drop by again. If anything offends you, just let it be and you may leave any time you wish

About Me

My photo
Hi there! I’m Sharifah Nadia, i'm married to the sweetest husband and mommy to my only precious daughter,Rania and my adorable son , Razin .If you need to find out more, do check out my blog and I've finally made up my mind to blog in whichever language I'm most comfortable with at that point of time - English, Malay or Rojak. Please bear with me... Lots of Love, Nadia

Thursday, December 3, 2009

Hari Raya Aidiladha

Selamat Hari Raya Aidiladha...hye lama nye tak ber'blog' .busy juga .but bukan sebab busy i tak update tapi sebab perkataan 'MALAS" hehe ..sejak ada baby n suami ni ada je keje ..well im still leaRning to manage well my life ,works ,my BABY n HUBBY..
Pagi raya i kena keje ..so this raya my family came raya @Kl..yeho..best sgt walaupun tak se best raya di YAn,(my village ) but ada parents n siblings..ok sgt..
malam Raya tu we all buat BBQ - kambing and ayam .Thanks to mak n my hubby,walid, othman,mustafa tukang bakar .hehe

Rania..rania my sweetheart=- dia dah kenal org,dgr suara maktok n bibi2 dia je kat fhone terus diam n try nak cakap (baby talk)..bile jumpe dia tgk je muka diaorg..:) clever baby mommy..muahks i love u ..Now she loikes n easy to smiles ...like her mommy :P..bluek sile muntah..
Then funny nye rania ni macam org tua ,padahal baru je 4 months,Masa i tgk magazine ,rania pun tgk juga ..huhu sibuk anak mommy nak baca .bile mommy tutup magazine dia menangis -merengek..after few seconds main with her fingers lak(lupa la tu bout magazine) baru i notice she likes to see things with bright color!!!










konon-konon tengah meniarap la..padahal.heeh hanya my family n me je tahu rahsia rania.hehe

p/s - To my good buddy and ex-housemate ..nad sayang sangat kat u,jaga diri,nanti free datang umah k?tthen kite boleh kuar g mall with baby rania k?takecare-jangan sedey2 ingat apa yang jadi ada hikmah nye..


1 comment:

Wahidah said...

tq syg...nanti kiter hang out sesama kay...miss u so muchh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...