DISCLAIMER

Read at your own risk. If you like what you read, keep on reading and do drop by again. If anything offends you, just let it be and you may leave any time you wish

About Me

My photo
Hi there! I’m Sharifah Nadia, i'm married to the sweetest husband and mommy to my only precious daughter,Rania and my adorable son , Razin .If you need to find out more, do check out my blog and I've finally made up my mind to blog in whichever language I'm most comfortable with at that point of time - English, Malay or Rojak. Please bear with me... Lots of Love, Nadia

Monday, July 27, 2009

Set Confine- Mum premium

At last dapat juga my set confinement.TAPI..hikhik entry yang lepas beria beria si mommy ni dop promote n plan nak beli set confinement from AMWAY.Tetibe je sekarang beli product Leesa Formula.bagus ke tak?

well memandangkan first pregnancy ,so tak tau la samada bagus atau tak.tapi mengikut experience my friend ,diaorg recommend kan set AMWAy atau set LEeSA FORMULA.
Last saturday,AJF ajak g makan luar.so bawa la my parents n my bro makan DOMINOs pizza.teringin nak makan ,ye la nanti kena berpantang .tAKUT kempunan,Then after makan ,singgah la JUS co..saje jejalan .Singggah la kat kiosk Barang2 kecantikan ni (all jamu2 ,krim krim etc)...n ternampak set confinement Lessa formula.

Niat hati just nak tanya price ,n what product they have..memandangkan after jusco nanti ,nak singgah Stokis amway .Tanya2 punya tanya tetibe menarik la pulahati mommy,my mak no comment sebab dia dulu pun pakai jamu n ubatan tradisional,nak tanya My AJF??? apa le si suami ni tau kan ?huhu..Dengan khidmat bantuan tauke kiosk yang amat cantek- terkejut tgk tauke yang badannya n wajahnya tak macam 40-an.n katanya dia baru je 6 bulan bersalin anak kedua ,wah cantik n flat gile perot nye..jealous sgt..

Selepas explain all items in that set-
1)Tablet perawan
2)Tablet Haruan Complex
3)Ginger Cream
4)Cotet Emas Uncang
5)Body contour Gel
6)Bengkung correctuer
7)Minyak Telon
8)Pek Tungku Herba.

n how to use it.pe lagi pandang la MR Money a.k.a my AJF a.k.a my hubby..hikhik...
sila la bayar sayang...wifey mu amat memerlukan set ini..
its cost rm330 ..

so bye bye amwaY...:)//MAYBE NEXT PREGNANCY KOT..
ihkhihk..


p/s : worried ngan bontot n pinggang yang semakin melebar..ahaks...warggggggggghhhhhhhhhh


9 comments:

Wahidah said...

wah dh beli set confinement,,,tinggal baby je lum kuar lg..huhuh

Mateen said...
This comment has been removed by a blog administrator.
neverletmego said...

u la pasal baby tak kuar g ni..:p.lallaala

Fai said...

Hai Nad.... I always follow your blog. Saya doakan nad n baby ok.. nnti kalau dh try leesa set nie, update ye ok or not..cos i'm also pregnant n tgh cr set yang ok.

neverletmego said...

hye Fai,
thanks cause sudi follow my blog n i really needs du'a from all friends.
sure nanti lepas nad guna leesa formula,nad will update k .
btw ,dah berapa weeks preggy?

Unknown said...

wah..dah siap beli set...
nnt org punya wat sndiri jer bekung tue :)

C!kpuanmuda® said...

selamat bersalin dan berpantang ;)

Fai said...

dah 5 bulan. Kulim dok tamn mn?

neverletmego said...

to sis norly-jehhehe aah dah beli,kenA BUAT PREPARATION KAN?

to cpm- thanks :).du'a for me

to fai - oo dah 5 months.kulim kat taman tiram.nape ek?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...