DISCLAIMER

Read at your own risk. If you like what you read, keep on reading and do drop by again. If anything offends you, just let it be and you may leave any time you wish

About Me

My photo
Hi there! I’m Sharifah Nadia, i'm married to the sweetest husband and mommy to my only precious daughter,Rania and my adorable son , Razin .If you need to find out more, do check out my blog and I've finally made up my mind to blog in whichever language I'm most comfortable with at that point of time - English, Malay or Rojak. Please bear with me... Lots of Love, Nadia

Wednesday, January 21, 2009

idea please..

hye ...ermm need help...dah penim ..any ideA tak?hubby nye birthday dah dkt ..tapi till now still don'T haVe idea nak bg pe...
Birthday preSEnT to HUbby 29 yrs old?
difficult cause AjF ni weIrd..

4 comments:

Atiqah Adnan said...

bagi la sOmething yang pelik jugee.. heh.. nad beli satu kotak.. n isi macam2 dalam tU.. contoh... lilin, mancis, ketip kuku.. hehe letak je macam2.. bagi selimut pun okie..~

fazemy said...

kad ucapan tulis tgn make sure bg jugak..tulis smua kebaikan dia yg buat kita bersyukur..dan kekurgn dia untuk diubah sempena umo dh bertambah:-)

Wahidah said...

hurm...bg aper eik??? u should better kot yang..tk perlu la sumthing yg mahal2..asalkan ikhlas..masak special utk die siap ngan candle light ker..romantisnyaaaa

MOMMY SOFEA & SAIF said...

setuju dg natiqah adnan..
heheh..
bagi anything dlm kotak..
even a key chain or mug ke..
yg mane2 dia leh bwk gi ofis ke..
mcm mug dia leh ltk kt opis..
pg2 minum kopi msti t'ingt kat nad ble dia pakai mug tu..
sweet kn??
hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...