DISCLAIMER

Read at your own risk. If you like what you read, keep on reading and do drop by again. If anything offends you, just let it be and you may leave any time you wish

About Me

My photo
Hi there! I’m Sharifah Nadia, i'm married to the sweetest husband and mommy to my only precious daughter,Rania and my adorable son , Razin .If you need to find out more, do check out my blog and I've finally made up my mind to blog in whichever language I'm most comfortable with at that point of time - English, Malay or Rojak. Please bear with me... Lots of Love, Nadia

Sunday, August 10, 2008

visit..

Even last nite takde patients,tapi ngantuk gile....balik je umah hajat hati nak tidow la kejap,tapi tgk je mukanye bonda manis ku,tidak kesampaian..:)..chit chat ngan bonda manis akak masam n kak ina tutut....

-makan breakfast nasi lemak(ikan bilis nya hanya 2 ekor je-pe la zaman sekrng ni berdosa tau jual cenggitu)
- bersiap nak kuar.....
1) g puchong,umah couz kak fauziah..just wanna say bubye ,coz monday ni insyallah dia n kak faezah nak g umrah..:)..sembang2 punye pasal sampai tak ingat time..terlajak.
2) g lunch kat pres 2.putrajaya.(maybe-hamba x ingat) makan nasi beriani gam johor rM5.50(cheap+cedap)
3)g bawa bonda kak ina tgk umah akak ..(actly-bilik sewa dia) n solat zuhur..
4) terus g vads(kat ttdi) jumpe AJf nak g umah nanny sedara(adik maktok) -tokchik dij (ttdi) n tok cik sophiah(taman maluri)
5)pisah with AJf n balik umah nak mandi..
6) ciap nak g kerja...akak n bonda manis anta..--->n terus diaorg g One Utama untuk membuang masa n tenaga n money ...:p


happy sgt today..sayng mak akak kak ina...
tq AJf sudi ikut ..:)
appreciate sgt..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...