DISCLAIMER

Read at your own risk. If you like what you read, keep on reading and do drop by again. If anything offends you, just let it be and you may leave any time you wish

About Me

My photo
Hi there! I’m Sharifah Nadia, i'm married to the sweetest husband and mommy to my only precious daughter,Rania and my adorable son , Razin .If you need to find out more, do check out my blog and I've finally made up my mind to blog in whichever language I'm most comfortable with at that point of time - English, Malay or Rojak. Please bear with me... Lots of Love, Nadia

Thursday, August 28, 2008

new Shawl..:)

huhu..seperti di janji...dapat my new shawl semalam..pagi..even penat gile keje..hati tenang n best sebab dapat dah shawl..:)..3 pasang..
heheh...mula2 kaler nye nmpak terang untuk gwe yg kulit kegelapan//bile pakai k gak..ke tak ok?kowang rasa???seswai ke?
Thanx leezan ....nanti ada g yg comei kasi tau k.:)nadia nak beli..


14 comments:

intan izani said...

cantik dah tu.......

neverletmego said...

heheh:P..huhu
intan bucuk.

Anonymous said...

alhamdulillah sayang. am getting married to a very gorgeous lady whom i fell in love with the first time i set my eyes on you. you had me at hello.....love you my dear. cant wait to 'balik kampung ' with you tomorrow !

Anonymous said...

cantik!

Anonymous said...

cantik shawl 2..sng tak nk pakai?

neverletmego said...

AJf-tq to u too syg..AJf..:)
zaza - tq..:)
berry- tq bli kat lezzan shawl..,senang je pakai..:)try r

Auni Batrisyia said...

weeee~ hari tu tak sempat nak komen..it looks perfect on u darl!! =) even better than me..huhu...

neverletmego said...

tq leezan.
semua pasal ur shawl gak.
ramai tanya i bout ur boutique..
i banyak suh my fwens view n beli kat ur blog.:)
kena bagi komisyen ni,banana split satu..heehhe

I.L.Y.A.N.I.E said...

yup..
cantekkk...

camne nk pakai..

tingin nk beli kat lezzan..

tp x reti nk pakai..

ha..

demo ckit
hiks

Anonymous said...

girl, u pki anak tudung yg cmner eh? why is ur tudung mcm berdiri je, i mean tak melekat2 kt muka.. just curious.. tp u mmg lawa..

neverletmego said...

hehe:)..
hye ilyanie..thanx..
neway nadia pun baru brjinak2..
nanti k i demokan..:)

neverletmego said...

hye zaza,i pakai anak tudung biase yg rm3 tu..:)
tudung tegak or rapat ke muka depends to jnis shawl ..:)

Anonymous said...

wow...my sayang has her own consultancy ye?....how much do you charge an hour?

neverletmego said...

hehe..aah..
tak charge syg..
:).buat rela hati..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...