DISCLAIMER

Read at your own risk. If you like what you read, keep on reading and do drop by again. If anything offends you, just let it be and you may leave any time you wish

About Me

My photo
Hi there! I’m Sharifah Nadia, i'm married to the sweetest husband and mommy to my only precious daughter,Rania and my adorable son , Razin .If you need to find out more, do check out my blog and I've finally made up my mind to blog in whichever language I'm most comfortable with at that point of time - English, Malay or Rojak. Please bear with me... Lots of Love, Nadia

Monday, July 21, 2008

gum swollen!!!

huh..not so clear kan?tapi kalau live memang bengkak gile muka dia beb..sory akak..


erm...latest one,terkezut gilen,sebab received call from my big sister,since last week g ,she asked me bout dentist ........katanya sakit gigi ,nak cabut gigi...tetibe bangun dari tidur je pipi kiri nya bengkak gle,dari putrajaya terus datang ke PCMC.untuk jumpe me..so i advise her to gt treatment kat cni jela..coz i keje arini..:(..jumpe Dr then dapat antibiotic,,flagyl ,amoxilin n cerebrex for painkiller..dush..pity her,dah macam kena tumbuk je mukanya...dr suruh jumpe dentist ..so trus teringat kat my aunty,Dr Sharifah hazlin.tapi dia kt kem kementah lak...kat jalan padang tembak????mana tu???hush kena mencari g...takpe ..for my sister...after work terus pegi sana..
i Love u siS

2 comments:

akak-afizan said...

alamak...post jugak gmbr i dalam ur blog.huhu..malu siott

neverletmego said...

huhu..sure meh..pic glamour

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...