DISCLAIMER

Read at your own risk. If you like what you read, keep on reading and do drop by again. If anything offends you, just let it be and you may leave any time you wish

About Me

My photo
Hi there! I’m Sharifah Nadia, i'm married to the sweetest husband and mommy to my only precious daughter,Rania and my adorable son , Razin .If you need to find out more, do check out my blog and I've finally made up my mind to blog in whichever language I'm most comfortable with at that point of time - English, Malay or Rojak. Please bear with me... Lots of Love, Nadia

Sunday, February 3, 2008

single but not available..


..im single but not available..hm quote yg amat mnarik n memeningkan n membuat org tertanya pa maksud dia..

aku dah brpunya?ye aku dah berpunya .tapi tidak sah g..bile?kadang-kadang aku dapat rasa yang aku ni tamak sgt..org ada ,aku nak! org pun ada, aku pun nak ada..org dah ada..aku pun nak ada.pendek kata pe yang org ada aku akan pastikan aku pun ada.life memang cruel..cinta ???apa ada dengan cinta-macam cite indon lak.tapi sekrg aku rasa cinta tu menyusahkan.tak tahu naper??naper kiter ble maafkan org yang tak dak pertalian darah ngan kiter sebab sayang.padahal family kiter sendiri tak kan cakap perkara yang akan menyakitkan ati kiter..hush..pelik tol..kan?tu ke namanya cinta,kalau iyela jawapan dia..bodoh betul la org yang bercinta tu kan?.sgup berkorban demi cinta konon..!!!hahahhaha..sgup ke aku??tepuk dada tanya selera.!!ayahku selalu pesan cari org yg syng aku..ada..ada ada dady..ada org sayng aku..tapi aku tak tahu samda dia akan sayng sampai ke penghujung hayat aku @ tak...??tapi kalau tanya aku..iyer..aku memang sayng dia..tapi sampai bile?sampai la dia buang aku n tak perlukan aku....yang penting aku ada family ..n soulmate-mitsuki n 'kehidupan' aku yang sayang aku tnpa mengharap pape balasan..:)

1 comment:

Gotcha said...

yer sy yakin org tu xkn penah nak buang awk dlm idup dia..bialah wak,semua org buat salah..yg penting awk nilai sndiri mn baik mn buruk org tu..mngkin semua ni terjadi sbb nak eratkan lg hbgan awk ngn dia..xpon da mmg xda jdoh..awk yg tntukan sndiri..bila marah,under tekanan semua yg buruk leh jd.bila kewl blk,bru tpkir bodohnyer kiter.for u neverletmego.dia tu akan tgu awk slmanya..kies..sy yakin sgt2..wsalam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...